Blog - rpg

Wyświetlono rezultaty 51-60 z 91.

Nawet google nie zna odpowiedzi

27-02-2010 14:28
1
Komentarze: 5
W działach: rpg
Nie wiem co mnie tknęło, żeby postawic przed googlem, aż tak trudne pytanie - nie dał rady. Pytanie to związane jest mocno z fandomem, odpowiedź na nie znają jak przypuszczam dziesiątki ludzi. Prawdopodobnie nikt nigdy nie zadał tego pytania na rozlicznych forach, ani nie stworzył tutoriala, który dałby na nie odpowiedź. Zadałem googlowi pytania w następującej postaci: "jak założyć klub fantastyki" oraz "jak założyć klub milośników fantastyki" pytania postawiłem zarówno w z cudzysłowem jak i bez. Efekt przeszeszedł moje oczekiwania.

Karnawał Blogowy #8: Marzenia

06-02-2010 15:39
2
Komentarze: 0
W działach: rpg
Karnawał Blogowy #8: Marzenia
Odkładam na chwilke pracę nad lutowym numerem Gwiezdnego Pirata. Złożyłem właśnie całą Neuroshimową część. Przed robotą, która czeka mnie z działem Monastyru, postanawiam przypomnieć się na Polterze i zaprosić do lektury mojego wpisu, który powstał w ramach Karnawału Blogowego. Oto zajwka:   Marzy mi się zatem, aby narodził się jakiś spin-off tej, bądź co bądź potrzebnej inicjatywy, taki bardziej konkretny, z nastawieniem na pisanie użytecznych materiałów. Coś jak tydzień małych publikacji – gdzie blogosfera pisała o mniejszych systemach. Myślałem sobie,...

Reklamy - krytyka adTaily

25-12-2009 14:28
2
Komentarze: 7
W działach: rpg
Reklamy - krytyka adTaily
Bawię się tym serwisem od jakiegoś czasu. Nawet Polter się nim bawi. Generalnie sporo osób się tym bawi. Tak to zabawa i nic więcej. W istocie trzeba byc desperatem, żeby traktować adTaily na poważnie - bo tylko szalony desperat będzie się w tym reklamował. W naszych realiach. Naszych czytaj erpegowych, fandomowych, blogosferowych... Pisałem ostatnio, że klikam polterowi w reglamy firmy gOOg. Robię tak za każdym razem, kiedy przeczytam fajny tekst, kiedy przeczytam notkę. Kiedy pojawiła się reklama w adTaily też kliknąłem - żeby reklamodawaca, czyli koleś od systemu Robotica nie poczuł się ź...

Kwestia reklam na Polterze

21-11-2009 23:24
15
Komentarze: 2
W działach: rpg
Kwestia reklam na Polterze
Żałuję, ze nie zostanę sponsorem Polter.pl - fajnie byłoby zobaczyć reklamę mojego bloga na stronie. Mógłbym sobie zrobić screenshota i mieć go na pamiątkę. Nimdil na swoij blogu podaje sposoby na wyłączanie rozmaitych rodzajów reklam na Polterze. W sumie sposoby są fajne. Jest wiele miejsc, gdzie te sposoby moga okazać się użyteczne. Ale są one takie, tylko wówczas kiedy spełniają jakieś zadanie. Bywają reklamy irytujące, nachalne, zasłaniające pół ekranu, wyskakujące co podstronę. Na Polterze tak nie jest. Sposoby Nimdila są zatem bezużyteczne. Nie wiem czy google płaci reklamobiorcą za...

Krótko o Pendragonie

15-11-2009 20:38
14
Komentarze: 0
W działach: rpg, news
Krótko o Pendragonie
Pendragon jest w moim mniemaniu najlepiej skonstruowaną grą fabularną z jaką się do tej pory spotkałem. W moim przekonaniu jest szczytowym osiągnięciem w dziedzinie projektowania zasad, doboru treści oraz przemyślanego układu podręcznika głównego. Jest też podsumowaniem tego wszystkiego co wydarzyło się na rynku końca lat osiemdziesiątych. zapraszam: Rzutkrtyczny.blogspot.com 

Źródło zbrodni leży w tych parszywych komiksach

19-10-2009 12:22
15
Komentarze: 0
W działach: komiks, rpg
Źródło zbrodni leży w tych parszywych komiksach
Wpis SilverRATa pchnął mnie penetracji archiwów TVP Kultura. Znalazłem tam świetny film dokumentalny Prywatna Księga Komiksu . Pomijając fatk, że wypełniony on jest licznymi wypowiedziami takich sław amerykańskiej sceny jak Stan Lee, Jack Kirby, Frank Miller, pomijając już zupełnie świetne wstawki komiksowe i zdecytwoanie nie wspominając o tym, że to kawał dobrze opowiedzianej historii komiksu - polecam genialne fragmenty z okresu polowań na czarownice.  Zarzuty jakie stawiało się komiksom z gruntu przypominają późnijesze oskarżenia wysuwane pod adresem muzyki rockowej, p&oa...

O De Profundis

28-09-2009 13:33
0
Komentarze: 0
W działach: rpg
Jestem też po rozmowach z kumplami – przyznam, że wcześniej nie do końca łapałem o co idzie w tym całym De Profundis. Nowa edycja i usystematyzowane materiały dodatkowe sprawiają jednak, że wejście w grę i zrozumienie podstawowych elementów zabawy staje się znacznie prostsze. Po wiecej zapraszam na bloga Rzut Krytyczny.

Sovietskoje Igristoje

27-09-2009 14:46
5
Komentarze: 0
W działach: rpg
Sovietskoje Igristoje
Dziś, nie wiedzieć czemu, przeszukałem pewien stary folder z zapomnianymi tekstami. Trafiłem na starego szorta, którego napisałem z myślą o prowadzeniu Cyberpunka w nieco innych realiach, niż te ogólnie przyjęte. To jedna klimatyczna scenka, za pomocą której sobie i graczom chciałem przybliżyć o co mi idzie. A szło mi o RP pod okupacją, tyle że w przyszłości. Tekścik jest jak wspomniałem bardzo stary, datowałbym go na rok około 2002 - więc wybaczcie mu wiele. Gdybym znalazł go wczesniej, z pewnością podciągnąłbym go pod Karnawał Blogowy #4 Sejiego.     ...

Karnawał Blogowy #4: Zwykłe realia fantasy

19-09-2009 20:54
6
Komentarze: 2
W działach: rpg, karnawał
Najzwyklejsze realia. Brzmi idiotycznie, banalnie, skąpo – ale to jest odpowiedź na stawianą przez Sejiego kwestię. Nie przepadam za odjechanymi settingami – są dla mojej wyobraźni niczym za ciasne buty, uwierają, koślawią, sprawiają, że kuśtykam, potykam się. Uwielbiam poznawać je jako gracz, jednak dla mnie jako MG stanowią nielichą mordęgę. Wszytko przez durny paradygmat bycia w zgodzie z realiami, dbania o spójność. Zrobiłem się nazbyt leniwy[...] Zapraszam na Rzut Krytyczny

Agresja i Morale

18-09-2009 20:16
1
Komentarze: 0
W działach: rpg
Agresja i Morale
Grzebanie w mechanikach i wyciąganie z nich fajnych patentów było jednym z głównych pomysłów, które sprawiły, że założyłem tego bloga. Dziś postanowiłem wrócić do tych archeologicznych dłubanin - zajmę się dwoma pobocznymi współczynnikami, pochodzącymi z dwóch całkowicie różnych gier. Oba są niesłychanie użyteczne, dodają rozgrywce sporej nuty niepewności, podbijają stopień zagrożenia, i co chyba najważniejsze są mechanicznie niezależne, a zatem kompatybilne z każdym erpegiem. Pierwszym ze współczynników jest agresja (Neuroshima), a drugim morale (AD&D2). Zapraszam na blog Rzut Krytyczny...