Archetypy jako podstawa systemu
W działach: rpg, karnawał | Odsłony: 1Na swoim blogu poświęconemu w 100% grom fabularnym za mieściłem drugą część wypasionego omówienia podrecznika głównego do gry Talislanta.
Kolejna część podręcznika mówi o kreacji postaci, a jej zasadniczą część stanowią archetypy. Jak wspomniałem wcześniej, w grze nie występują znane z Tolkiena rasy. Nie ma krasnoludów, brak elfów, orków nawet ludzi (tak, macie mnie, ludzie nie są tolkienowską rasą - tak mówi Pismo Święte). Na dobrą sprawę nie ma też psów, kotów ani koni - o faunie i florze będę pisał później. Ziemniaków też nie ma.
Z innej beczki:
Trzecia edycja karnawału blogowego wystartowała za sprawą Smartfoxa. Aktualnym tematem, który blogosfera bierze na tapetę jest Najlepsza sesja. Więcej informacji w notce inicjującej Karnawał Blogowy #3.
Warto nadmienić, że na czoło trzeciego etapu wyścigu wysunął się Aureus z grupy CCC Polter Team. Czy koledzy z ekipy wspomogą uciekiniera? Czy postarają się rozprowadzić wyścig po swojemu? Czy Blogspot Lampre lub Worpress Euskatel szykują pogoń?